×

Hiter kontakt

Naslov
Gmajna 10
SI-1236 Trzin, Slovenija

T:
+386 1 564 44 04

E:
upravljanje@aktiva.si

ZAPOSLITEV

Aktiva upravljanje d.o.o. vzdržuje in upravlja poslovne in stanovanjske objekte. Skrbi, da objekti nudijo vso pričakovano kakovost bivanja in udobja, kar dosegajo s preudarnim upravljanjem in vzdrževanjem stavb in okolice.

Certifikat Družini prijazno podjetje

Z veseljem vas obveščamo, da smo postali prejemniki osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje, s katerim bomo postopoma uvedli vrsto družini prijaznih ukrepov, ki bodo olajšali usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja.

Zavedamo se, da so naši zaposleni, ki s svojo predanostjo, vztrajnostjo in zvestobo, zagotavljajo dolgoročno in uspešno rast, eden osnovnih gradnikov uspešnosti družb v skupini AKTIVA.

V skladu s trajnostno usmeritvijo želimo na vseh področjih delovati odgovorno. Začenjamo pri sebi in delujemo odgovorno do zaposlenih.

AKTUALNA PROSTA DELOVNA MESTA

ZADOLŽENI BOSTE ZA:

  • upravljanje objektov,
  • vpis objektov v register upravnikov, zemljiško knjigo in vpis etažne lastnine v register,
  • označevanje etažne lastnine,
  • pomoč pri izdelavi in usklajevanju osnutka pogodbe o medsebojnih razmerjih,
  • pomoč pri izdelavi in usklajevanju hišnega reda,
  • izdelava letnega poročila s stroški obratovanja,
  • skrb za redno vzdrževanje naprav v objektu,
  • skrb za vzdrževanje objekta in pripadajočo zunanjo okolico,
  • izdelava letnega plana vzdrževanja.

PRIČAKUJEMO:

  • V., VI. ali VII. stopnjo izobrazbe - gradbene, strojne ali elektro smeri,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • poznavanje orodij MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
  • zanimanje za nove tehnološke rešitve na področju upravljanja in vzdrževanja objektov in poznavanje sodobnih CAFM programskih rešitev predstavlja prednost,
  • poznavanje in razumevanje delovanja sistemov ogrevanja, hlajenja in prezračevanja v zahtevnejših poslovnih objektih ter odgovornost in skrb za vzdrževanje ter funkcionalno delovanje sistemov,
  • razumevanje, odgovornost in skrb za izvajanje ukrepov varstva pred požarom v večstanovanjskih in poslovnih stavbah.

NUDIMO:

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesece,
  • delo v družini prijaznem podjetju,
  • dinamično in raznoliko delo,
  • možnost rekreacije v okviru lastnega športnega društva.

 

Lokacija dela: sedež družbe in terensko delo po Sloveniji
Prijave sprejemamo po elektronski pošti na naslov kadri@aktiva.si do 05.03.2021.
Prosimo, da v zadevo elektronskega sporočila navedete Operativni upravnik m/ž.

"Priti skupaj je začetek.
Ostati skupaj je napredek.
Delati skupaj je uspeh."

Henry Ford

NA VRH